IES Xebic d'Ondara

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Inici IES Xebic Activitats 22 DE DESEMBRE

22 DE DESEMBRE

Correu electrònic Imprimeix PDF
El dilluns 22 de desembre serà el darrer dia lectiu abans de les vacances de Nadal. El centre organitza una jornada lúdica amb tallers de manualitats, dolços de Nadal, jocs de lògica, eixida amb bicicleta al medi natural, balls, etc. A més, l'alumnat de 4t d'ESO prepara un esmorzar casolà per a recaptar fons per al seu viatge de fi de curs. Comptem amb un horari especial aprovat en Consell Escolar. L'arribada serà a les 9.00h i tothom anirà a la classe corresponent on es passarà llista. A les 11,10, després del pati, també es passarà llista.

Podeu consultar la programació detallada en el tauler del centre i al vidre de l'entrada.

L’assistència al centre és obligatòria per a tot l’alumnat.
A les 13:15 hores finalitzarà la jornada per a tots els nivells educatius. El servei d’autobusos s’ajustarà a aquest horari (per a tots els nivells, els autobusos eixiran a les 13:30 hores).

Connectats

Tenim 28 visitants en línia

Estadístiques

Visites del contingut : 190181

Estudis

Enquestes

Quin contingut t'agradaria trobar a la web?