IES Xebic d'Ondara

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font

NOVA WEB

Correu electrònic Imprimeix PDF

VISITA LA NOVA WEB EN EL SEGÜENT ENLLAÇ:

Darrera actualització ( dimarts, 20 de gener de 2015 14:29 )

ASSEMBLEA GENERAL AMPA

Correu electrònic Imprimeix PDF

Es convoca a tots els socis/es de l'AMPA IES XEBIC d'Ondara del curs 2014-15, a l'Assemblea General Ordinària que se celebrarà el proper DIJOUS 22 DE GENER de 2015 a la SUM de l'IES a les 20:00h.

Ordre del dia:

1.- Lectura i aprovació de l'acta anterior.

2.- Informació actualitzada del compte bancari de l'AMPA.

3.- Informe actualitzat del centre.

4.- Participació de l'AMPA en les "Jornades" previstes pel centre (pedagògiques, portes obertes, activitats...)

L'alumnat portarà a casa la circular que ix hui, divendres 16 de gener,  des del centre.

Concurs de cartells 8 de març - Dia Internacional de la dona treballadora

Correu electrònic Imprimeix PDF

3ª EDICIÓ DEL CONCURS DE CARTELLS - 8 DE MARÇ “DIA DE LA DONA TREBALLADORA”

L'institut IES Xebic convoca, per al seu alumnat i ex-alumnat, un concurs de cartells per al 8 de març, Dia de la Dona Treballadora.

BASES

1. Les obres que s’hi presenten han de ser originals i inèdites, i han de tractar sobre el tema escollit per a celebrar el Dia Internacional de la Dona Treballadora.
  2. Es podrà utilitzar la tècnica que es considere més adequada per a la seva realització: il·lustració, fotografia, collages, pintura, etc).En format A3 i sentit vertical.
  3. Cada participant hi podrà concursar amb més d'una obra, si ho considera oportú.
  4. En el cartell ha de figurar: a) Dia Internacional de la dona treballadora, 8 de març de 2015 / b) un lema relacionat amb aquest dia / c) IES XEBIC.
  5. Al dors de l’obra s’adjuntarà un sobre tancat, a l’exterior del qual hi haurà de figurar el lema del treball, i a l’interior, les dades personals del/la concursant: nom i cognoms, curs i grup.
  6. Els treballs s’hauran de lliurar a vicedirecció. El termini de presentació serà del dilluns 23 al divendres 27 de febrer (ambdós inclosos).
  7. El jurat d’aquest premi estarà presidit per membres de tota la comunitat educativa (alumnat, mares i pares, personal administratiu i professorat). Aquest jurat serà elegit a sorteig i se'ls notificarà l'última setmana de febrer.
  8. Hi hauran dos categories premiades: 1r premi per a primer cicle de l'ESO i 1r premi per a la resta de participants (2n cicle d'ESO, Batxillerat, Cicles Formatius i exalumnes).
  9. El cartells guanyadors seran premiats amb lot de material de dibuix i ocuparan la portada i contraportada del segon trimestre de la revista de l'Institut: EL GIRONER DIGITAL.
  10. L’acte de proclamació del cartell guanyador d’aquest concurs se celebrarà el dimecres 18 de març de 2015.
  11. Les obres es podran recollir el 30 i 31 de  març al despatx de  Vicedirecció.
  12. La participació en el concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases.
(podeu descarregar l'arxiu .pdf amb aquestes bases ací)
*Si teniu algun dubte sobre el concurs, podeu preguntar en vicedirecció.
Darrera actualització ( dijous, 15 de gener de 2015 12:33 )

Recollida títols curs 2011-2012

Correu electrònic Imprimeix PDF

Comuniquem a l'alumnat que va superar durant el curs acadèmic 2011/2012 els següents estudis, que ja pot arreplegar els Títols acreditatius corresponents.

--EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (E.S.O.)

--BATXILLERAT

--FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ (Climatització)

--FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR (Ed. Infantil)

Disponibles a la SECRETARIA del centre en horari de 08:30 a 13:30 hores.

Per al seu lliurament és necessari portar el DNI i/o un altre document identitificatiu reconegut. Si el titular del Títol no poguera vindre a recollir-lo haurà d'autoritzar per escrit a un altra persona.

Darrera actualització ( dijous, 08 de gener de 2015 09:24 )

COMUNICAT AMPA

Tema: Loteria AMPA.

L'AMPA  comunica que el dilluns 19 de gener estaran de 10.30h a 11.30h a l'IES per tal de pagar les paperetes premiades. Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb ells/es. En esta mateixa pàgina trobareu el contacte.

Darrera actualització ( dilluns, 12 de gener de 2015 13:25 )

Pàgina 1 de 2

Connectats

Tenim 7 visitants en línia

Estadístiques

Visites del contingut : 201441

Estudis

Enquestes

Quin contingut t'agradaria trobar a la web?